Ochrana osobných údajov

Informácie o spracúvaní osobných údajov


1. Identifikačné údaje prevádzkovateľa

Prevádzkovateľom informačného systému spracúvania osobných údajov je spoločnosť Coqui, s.r.o., so sídlom Levočská 4729, 058 01 Poprad, IČO 47 365 099, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Prešov, Oddiel Sro, Vložka číslo 29514/P (ďalej len „Prevádzkovateľ“), ktorá spracúva osobné údaje za podmienok uvedených nižšie.

2. Spracúvanie osobných údajov na jednotlivé účely:

2.1. Nákup tovaru prostredníctvom e-shopu, dodanie tovaru a vybavovanie reklamácií

Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje zákazníkov (i) na účely predaja tovaru prostredníctvom e-shopu a dodania tovaru nasledovné osobné údaje zákazníka: používateľské meno, heslo, meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mailová adresa, korešpondenčná adresa, údaje o zakúpenom tovare a údaje súvisiace s platbou za tovar (číslo účtu, uhradená suma, dátum pripísania úhrady na účet prevádzkovateľa), (ii) na účely vybavovania reklamácií okrem údajov uvedených v bode (i) aj údaje o reklamovanom tovare a údaje uvedené zákazníkom pri uplatnení reklamácie.
 


Právnym základom spracúvania osobných údajov je (i) v prípade nákupu tovaru prostredníctvom e-shopu a dodania tovaru zákazníkovi § 13 ods. 1 písm. b) zákona NR SR č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon") a (ii) v prípade vybavovania reklamácií § 13 ods. 1 písm. c) zákona.



Spracúvanie osobných údajov prevádzkovateľom je (i) v prípade nákupu tovaru prostredníctvom e-shopu a dodania tovaru zákazníkovi nevyhnutné na plnenie zmluvy o kúpe tovaru a (ii) v prípade vybavovania reklamácií na účely plnenia zákonnej povinnosti prevádzkovateľov.
 


Príjemcami osobných údajov sú nasledovné osoby:

  • DPD Direct Parcel Distribution s.r.o., so sídlom Technická 7, 821 04, Bratislava Slovenská republika, ktorá zabezpečuje dodávku tovaru zákazníkovi, ako ďalší prevádzkovateľ alebo sprostredkovateľ,
  • orgány finančnej správy, ak je to nevyhnutné na splnenie zákonnej povinnosti prevádzkovateľa.

Osobné údaje sú spracúvané počas obdobia plnenia zmluvy o kúpe tovaru a počas plynutia záručnej lehoty na dodaný tovar.

Spracúvané osobné údaje sú archivované v informačnom systéme prevádzkovateľa po dobu 10 rokov od uzatvorenia zmluvy o kúpe tovaru. Po uplynutí tejto doby sú z informačného systému prevádzkovateľa vymazané.

2.2. Registrácia a prevádzka e-shopu

Prevádzkovateľ spracúva na účely registrácie a prevádzky e-shopu nasledovné osobné údaje: meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mailová adresa, adresa a história objednávok.

Právnym základom spracúvania osobných údajov je § 13 ods. 1 písm. b) zákona. Spracúvanie osobných údajov prevádzkovateľmi je nevyhnutné na zabezpečenie registrácie v e-shope a prevádzky e-shopu.

Osobné údaje sú spracúvané počas trvania registrácie v e-shope.

Prevádzkovateľ môže zrušiť užívateľský účet, a to predovšetkým v prípade, keď kupujúci svoj užívateľský účet dlhšie než 1 rok nevyužíva, či v prípade, keď kupujúci poruší svoje povinnosti z kúpnej zmluvy (vrátane obchodných podmienok). V takomto prípade sú spracúvané osobné údaje z informačného systému prevádzkovateľa vymazané.

2.3. Plnenie zákonných povinností prevádzkovateľa

Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje uvedené v bode 2.1 na účely plnenia zákonných povinností.

Právnym základom spracúvania je § 13 ods. 1 písm. c) zákona (zákonná povinnosť - napr. zákon o účtovníctve, zákon o dani z pridanej hodnoty, zákon o dani z príjmov, zákon o ochrane spotrebiteľa, zákon o archívoch a registratúrach). Spracúvanie osobných údajov prevádzkovateľom je nevyhnutné na účely plnenia zákonných povinností.

Príjemcom osobných údajov sú nasledovné osoby:

  • súdy a orgány verejnej správy ako prevádzkovatelia.

Osobné údaje sú spracúvané počas doby vyžadovanej príslušným právnym predpisom.

2.4. Zasielanie obchodných oznámení

Pre potreby zasielania obchodných oznámení prevádzkovateľ spracúva nasledovné osobné údaje: e-mailová adresa a obsah oznámenia.

Právnym základom spracúvania je § 13 ods. 1 písm. f) zákona (oprávnený záujem prevádzkovateľa – priamy marketing).

Osobné údaje sú spracúvané počas trvania platnosti obchodného oznámenia. Po tejto dobe sú z informačného systému prevádzkovateľa vymazané.

3. Práva dotknutej osoby

Dotknutá osoba má právo podať návrh na začatie konania na Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, ak sa domnieva, že je priamo dotknutá na svojich právach ustanovených zákonom alebo príslušnými právnymi predpismi.

Dotknutá osoba má voči prevádzkovateľovi právo (i) požadovať prístup k osobným údajom, (ii) na opravu osobných údajov, (iii) na vymazanie osobných údajov, (iv) na obmedzenie spracúvania osobných údajov, (v) právo na prenosnosť osobných údajov a (vi) právo namietať proti spracúvaniu osobných údajov. Tieto práva si dotknutá osoba môže uplatniť kontaktovaním prevádzkovateľa:

  • písomne zaslaním listu na adresu sídla prevádzkovateľa 
  • elektronicky zaslaním e-mailu na e-mailovú adresu: podporasvk@coqui.shoes 
  • telefonicky na čísle: 0901 760 001

4. Overené zákazníkmi - Heureka.sk

„Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.“